Výroba Tesly

18. ledna

USA: Timelapse video z montážní linky na výrobu vozu Tesla Model 3 v továrně v kalifornském městě Freemont.

5.6 /10

košík

Zhlédnuto: 17 485x Hodnocení: 5.6/10 Komentářů: 74 Kategorie: technika

Značky: auto , usa , zaměstnanec , kalifornie , technologie , tesla , dělník , výroba , montáž

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
včera jsem to psal na fb lkámošovi, co sdílel článek z idnes o tankování. auta na baterky jsou slepá ulice totálně. nehcápu, proč zelená lžilobby propaguje auta na baterky, který nemáme jak dobíjet, nemáme jak vyrábět a nemáme jak likvidovat. potenciál tu existuje v palivových článcích, ale na těch by asi nikdo moc nevydělal a nedanil je tolik, takže se o nich skoro neví..
elektrika je dostupná všude osle. zbytek je jen bla, bla.ball.
Já nechápu takové lidi.. to kurva píšou nějací vesani, kde ještě nemají dovedenou elektřinu? 😃 Navíc to jsou IMHO stejní lidé, kteří nadávají na kvalitu cest... A o kolik % se prodlouží životnost cest, když po nich nebudou jezdit statisíce cisteren? 😃 A ohledně likvidace, docela se zvládá, když od tebe starou baterii koupí za 50 000 a nová stojí 200 000 😉 Píšou to lidi, kteří elektromobil viděli jen na videu 😃
Navíc teď jsem četl článek o Li-S článcích, vývoj tam prostě probíhá... spalováky s 30% účinností jsou slepá ulice 😉 Stejně jako byla pára... Ale opět - píšou to lidé, kteří na ZŠ v dějepisu nedávali pozor 😃 https://www.obnovitelne.cz/cz/clanek/1054/zapomente-na-li-ion-baterie-budoucnost-se-jmenuje-li-s/
to neni clanek ale PR nejaky zeleny agentury.1) LI-S baterky byly oznameny uz davno a jejich nasazeni se odhadovalo na rok 2020, mno dneska se odhaduje do deseti let 2)vyssi energeticka hustota je jen jeden parametr, samozrejme je hezky kdyz bude baterka o stejne kapacite vazit tretinu, ale naprosto nic to nevypovida o rychlosti nabijeni, coz je nejvetsi bolest dnesnich elektroaut
3) a ucinnost zajima snad jen gretu, ale schvalne jakou ucinnost ma elektroauto, ktery spaluje elektrinu z uhelny elektrarny. smutne kouka na naftak
elektroauto samo o sobe ma ucinnost velkou a tepelna elektrarna ma vetsi ucinnost nez dieselovy motory mimochodem (krome asi dvou zastaralejch co tu mame). a to nebereme v potaz to, ze nejak se ropa musi vytezit, prepravit do rafinerie, rafinovat na diesel a ten se musi jeste dovizt do benzinky, kde ho teprve natankujes do dieselu a s minimalni ucinnosti spalis. tak jen abys byl v obraze...
aha to sem netusil. stejne jako sem netusil ze uhli se do elektraren primo teleportuje zadarmo z podzemi a ze elektrina zadny ztraty pri prenosu/transoformaci nema
ano, hlavně že ty jsi ekolog jak hovado 😃 postuješ článek z očividně propaganda stránky, a ani nedočteš můj příspěvek do konce a nebo teda nemáš nejmenší tušení, co je palivovej článek. ale tak... nech si iluze dál, o vesanech, a jdi si vyhonit nad obrázkem gréty, co máš pod polštářem...
moc dobře vím co. je palivový článek a jaké výzkumy existují. dokonce třeba bio palivový článek. Bavil jsem se o nich docela dlouho s profesorem Schauerem, který má po světě několik studentů, kteří se snaží vyvíjet různé typy. Také se podívej jak fungují baterie Tesly nyní. Mílové kroky...
ještě si neodpustim reagovat na negramota tvojeho typu. je vidět, že o energetice jako takový nemáš absolutně žádnej pojem. slova jako výkon a příkon jsou asi jen ve slovníku cizích slov.

Zobrazit celou diskuzi