Největší vozidlo na dálkové ovládání

16. prosince

JAPONSKO: Japonský výrobce stavebních strojů Komatsu vyvinul model IAHV, který bude v povrchových dolech nasazen na automatizovanou přepravu vytěženého materiálu. Toto autonomní vozidlo je navrženo tak, aby jezdilo stejně efektivně dopředu, tak i dozadu. Díky tomu odpadá potřeba prostoru na otáčení, čímž se zvyšuje produktivita práce a snižuje opotřebení obrovských pneumatik. Těžební vozidlo má užitné zatížení 230 tun, při kterém dokáže vyvinout maximální rychlost 64 km/h. Maximální přípustná hmotnost je 416 tun, celková délka 15 metrů a šířka 8,5 metru.

9.4 /10

košík

Zhlédnuto: 23 541x Hodnocení: 9.4/10 Komentářů: 59 Kategorie: technika

Značky: japonsko , obr , stroj , důl , vozidlo , těžba , dálkové ovládání , komatsu

Komentáře

Komentovat
zbývá znaků: 0
To chcem pod stromček
mobilní salaš? 😃
😉Košiar,kdyby něco Tomíků
  • Hrb
  • 16.12.2019 10:39
No jsem zvědavý co na něj při testu řekne František z autosalonu
řekne celkem dobrý a dá 96%
zajímavé, že čím menší člověk tím víc😀 má rád velký věci
avatar 🙂
To bude první auto na světě, které dokáže přejet vlastního řidiče na přechodu pro chodce..
Tak tohle bych nechtěl vidět jet 60 za hodinu ani z dálky.
no já bych to práve těch 60 chtěl vidět jet 😀
Stejně je to hovno oproti tomu podobnýmu vozítku čistě na elektriku, kdy to mají vymyšlené, tak, že vyjede nahoru, tam ho naloží a jak jede dolů plně naložený, tak se "bržděním" nabije tak, aby zas prázdné vyjelo nahoru. Takže ho nemusí nikam připojovat a funguje nonstop
Jasně, úplný perpetum mobile 🙂
Neni snad účel těhle náklaďáků vyvezt náklad nahoru ven z dolu?
https://www.autoforum.cz/fascinace/nejvetsi-elektromobil-sveta-je-123tunove-monstrum-presto-nikdy-nepotrebuje-nabit/
Zjisti si princip perpetum mobile a pak sem piš chytré kecy. Tu energii mu dá ten nakladač nahoře.
Das Auto!
tak kdo uz setri na dopravni prostredek pro svou mamu ? 😃
Ten podržkabel 😃 Místo jednoho řidiče bude jeden podržkabel a druhý s krabičkou v ruce. Chytré
A to ještě uchazeči o tato zaměstnání netuší, že jednou z podmínek přijetí bude udržet rychlost v běhu aspoň 64 km/h